Maak direct een afspraak, ook in het weekend!
Maak direct een afspraak
Van ma t/m do kunt u van 08.00u-20.00u telefonisch een afspraak maken. Op vrijdag van 08.00u tot 17.00u.
073 623 2222
Praktijk in de buurt
Wat kost het mij?
Ben ik wel verzekerd voor fysiotherapie of moet ik dit zelf betalen? Ook voor al uw verzekeringsvragen kunt u bij ons terecht.
Ben ik verzekerd?
Afspraak maken
Van maandag tot en met donderdag, van 08.00 uur tot 20.00 uur en op vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur kunt u telefonisch direct een afspraak maken of een reeds gemaakte afspraak veranderen bij één van onze secretaresses. Zij beheren de agenda's van alle samenwerkende fysiotherapeuten vanuit het Centraal Bureau van FysioCompany. Wanneer u uw gegevens invult, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.
Wanneer u niet aanwezig kunt zijn op uw afspraak is het belangrijk de afspraak 24 uur van tevoren te annuleren. Dit kan van maandag tot en met donderdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en op vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur. Na sluitingdstijd en in het weekend kunt u altijd het antwoordapparaat inspreken om uw afspraak te annuleren.
Bij het annuleren van een afspraak is het niet de bedoeling om een contact- of afspraakformulier hiervoor te gebruiken.
Afzeggen van een afspraak dient telefonisch te gebeuren.
Als u geen voorkeur heeft voor een praktijk of u wilt graag dat het Centraal Bureau contact met u opneemt, dan kunt u hier het afspraakformulier invullen, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Voor het maken van een afspraak vragen wij u om uw naam en telefoonnummer te vermelden. Indien wij u niet kunnen bereiken zullen wij een reactie per mail versturen. In het opmerkingsveld kunt u uw opmerkingen doorgeven zoals uw voorkeur qua tijdstip van de terugbelafspraak.
Alle telefonische en administratieve taken worden binnen FysioCompany uitgevoerd door onze secretaresses op het Centraal Bureau.
Dit is gevestigd:
Centraal Bureau FysioCompany
Marco Polostraat 12
5223 RP 's-Hertogenbosch
Via een continu draaiend netwerk hebben de secretaresses zicht op de agenda's van alle werkzame fysiotherapeuten van FysioCompany. Naast het telefonisch plannen van afspraken verwerken zij de schriftelijke doorverwijzingen en declaraties voor alle praktijken naar de betreffende zorgverzekeraars en particulieren patiënten. Op die manier hebben de fysiotherapeuten alle tijd en aandacht voor uw behandeling. Mocht u een vraag hebben omtrent een rekening, een vergoeding of een andere verzekeringskwestie dan helpt het Centraal Bureau u hier graag mee vooruit.
Wanneer u niet aanwezig kunt zijn op uw afspraak is het belangrijk de afspraak 24 uur van tevoren te annuleren. Dit kan van maandag tot en met donderdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en op vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur. Na sluitingdstijd en in het weekend kunt u altijd het antwoordapparaat inspreken om uw afspraak te annuleren.
Bij het annuleren van een afspraak is het niet de bedoeling om een contact- of afspraakformulier hiervoor te gebruiken.
Afzeggen van een afspraak dient telefonisch te gebeuren.
Maak een afspraak
Als u geen voorkeur heeft voor een praktijk of u wilt graag dat het Centraal Bureau contact met u opneemt, dan kunt u hier het afspraakformulier invullen, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Voor het maken van een afspraak vragen wij u om uw naam en telefoonnummer te vermelden. Indien wij u niet kunnen bereiken zullen wij een reactie per mail versturen. In het opmerkingsveld kunt u uw opmerkingen doorgeven zoals uw voorkeur qua tijdstip van de terugbelafspraak.
Alle telefonische en administratieve taken worden binnen FysioCompany uitgevoerd door onze secretaresses op het Centraal Bureau.
Dit is gevestigd:
Centraal Bureau FysioCompany
Marco Polostraat 12
5223 RP 's-Hertogenbosch
Via een continu draaiend netwerk hebben de secretaresses zicht op de agenda's van alle werkzame fysiotherapeuten van FysioCompany. Naast het telefonisch plannen van afspraken verwerken zij de schriftelijke doorverwijzingen en declaraties voor alle praktijken naar de betreffende zorgverzekeraars en particulieren patiënten. Op die manier hebben de fysiotherapeuten alle tijd en aandacht voor uw behandeling. Mocht u een vraag hebben omtrent een rekening, een vergoeding of een andere verzekeringskwestie dan helpt het Centraal Bureau u hier graag mee vooruit.
Alles over vergoeding van fysiotherapie
Er verandert jaarlijks erg veel binnen de vergoedingen voor fysiotherapie. We begrijpen dat dit voor u niet altijd goed te volgen is. We nemen dan ook graag de tijd om uw persoonlijke situatie met u door te spreken en aan u uit te leggen. U kunt ons hier altijd telefonisch voor benaderen of d.m.v. een contactformulier. Voor verdere informatie omtrent vergoedingen kunt u onze algemene pagina omtrent vergoedingen bekijken.
Ben ik verzekerd?