Maak direct een afspraak
Van ma t/m do kunt u van 08.00u-20.00u telefonisch een afspraak maken. Op vrijdag van 08.00u tot 17.00u.
073 623 2222
Praktijk in de buurt
Wat kost het mij?
Ben ik wel verzekerd voor fysiotherapie of moet ik dit zelf betalen? Ook voor al uw verzekeringsvragen kunt u bij ons terecht.
Ben ik verzekerd?

Betalingsvoorwaarden

Betalingsvoorwaarden
1. Deze betalingsvoorwaarden maken onderdeel uit van de behandelingsovereenkomsten tussen de patiënt en de fysiotherapeut. De betalingsvoorwaarden worden, bij het maken van een telefonische afspraak via ons Centraal Bureau, met de patiënt besproken. Tevens staat een link naar de informatie in de afspraakbevestiging.

2. Afspraken die niet kunnen worden nagekomen dienen uiterlijk 24 uur voor de behandeling afgezegd te worden. Bij het niet (tijdig) afzeggen behoudt de fysiotherapeut zich het recht om een niet nagekomen afspraak in rekening te brengen.

3. De declaraties van de fysiotherapeut voor honoraria, kosten, vergoedingen en leveringen, dienen binnen 30 dagen na factuurdatum te worden voldaan. Blijft betaling, binnen de genoemde termijn uit, dan verkeert de patiënt in verzuim met ingang van de eenendertigste dag na de factuurdatum.

4. Zodra de patiënt in verzuim verkeert, is de fysiotherapeut gerechtigd over de verschuldigde hoofdsom of over het restant daarvan, de wettelijke rente in rekening te brengen. Telkens wordt na afloop van een jaar het bedrag waarover deze rente wordt berekend, vermeerderd met de over dat jaar verschuldigde rente.

5. Indien de patiënt in verzuim verkeert, is de fysiotherapeut gerechtigd incassomaatregelen te treffen, danwel derden daarmee te belasten. Alle met de incasso van gedeclareerde bedragen gemoeide kosten (met inbegrip van de buitengerechtelijke incassokosten) komen voor rekening van de patiënt. De buitengerechtelijke incassokosten bedragen minimaal 15% van de hoofdsom of het restant daarvan, vermeerderd met de wettelijke rente, met een minimum van € 40,--. Over de incassokosten is de patiënt tevens 21% BTW verschuldigd.

6. De mogelijkheid bestaat om de factuur eenvoudig online te betalen. FysioCompany zal de factuur, inclusief betaallink, per e-mail versturen. Mocht de patiënt geen factuur per e-mail ontvangen hebben dan kan het zijn dat het e-mailadres bij FysioCompany onbekend of onjuist is. 

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande informatie vragen en/of opmerkingen zijn dan kan u ons bereiken door te mailen naar info@fysiocompany.nl of telefonisch contact op te nemen met ons Centraal Bureau op telefoonnummer 073 – 623 22 22.
Wij zijn van maandag t/m donderdag van 08:00 uur tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar en op vrijdag tot 17:00 uur.
Alles over vergoeding van fysiotherapie
Er verandert jaarlijks erg veel binnen de vergoedingen voor fysiotherapie. We begrijpen dat dit voor u niet altijd goed te volgen is. We nemen dan ook graag de tijd om uw persoonlijke situatie met u door te spreken en aan u uit te leggen. U kunt ons hier altijd telefonisch voor benaderen of d.m.v. een contactformulier. Voor verdere informatie omtrent vergoedingen kunt u onze algemene pagina omtrent vergoedingen bekijken.
Ben ik verzekerd?